• 19-09-2024, 16:10:49
    #1
    Acrobat Reader Pro lisansı tedarik eden arkadaşlar dan konuyu bilenler bilgi verirse lisans arayışındayım.
    Veya mevcut sorunu çözebilecek olanlar ulaşılabilir..
    (Elimdeki lisanslı programda e-imza kullanımı hata veriyor. Desteğin ücreti verilecektir.)
  • 19-09-2024, 17:31:28
    #2
    foxit kullanabilirsin ne hatası alıyorsun ?
  • 19-09-2024, 19:12:46
    #3
    dexterbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    foxit kullanabilirsin ne hatası alıyorsun ?
    Ofiste ekran aldım ama yanımda değil.... Ama hatayı aradığımca adobe sitesinde çözüm aşamaları vermiş. Ancak işe yaramadı.
    Bu r.10 da da satılan lisanslarda adobe da hesap açılmadan çalışıyor sanırım. O yüzden bu özellik sonuçlanmıyor olabilir mi?