Acrobat Reader Pro lisansı tedarik eden arkadaşlar dan konuyu bilenler bilgi verirse lisans arayışındayım.
Veya mevcut sorunu çözebilecek olanlar ulaşılabilir..
(Elimdeki lisanslı programda e-imza kullanımı hata veriyor. Desteğin ücreti verilecektir.)
E-imza kullanabileceğim acrobat
2
●60
- 19-09-2024, 19:12:46Ofiste ekran aldım ama yanımda değil.... Ama hatayı aradığımca adobe sitesinde çözüm aşamaları vermiş. Ancak işe yaramadı.dexterbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu r.10 da da satılan lisanslarda adobe da hesap açılmadan çalışıyor sanırım. O yüzden bu özellik sonuçlanmıyor olabilir mi?