foxit kullanabilirsin ne hatası alıyorsun ?
Ofiste ekran aldım ama yanımda değil.... Ama hatayı aradığımca adobe sitesinde çözüm aşamaları vermiş. Ancak işe yaramadı.
Bu r.10 da da satılan lisanslarda adobe da hesap açılmadan çalışıyor sanırım. O yüzden bu özellik sonuçlanmıyor olabilir mi?