• 02-10-2023, 15:34:18
    #1
    Merhaba, elinde WiseCP Enterprise olup da kullanmayan, makul fiyata transfer etmek isteyenler varsa iletişime geçerse sevinirim.

    İlgili arkadaşlar fiyat bilgisi ile pm iletebilir.

    Teşekkürler.
  • 02-10-2023, 15:44:21
    #2
    WinSCP diye okuyan ben, gözler iyice gitmiş sanırım. Kolay Gelsin