Merhaba, elinde WiseCP Enterprise olup da kullanmayan, makul fiyata transfer etmek isteyenler varsa iletişime geçerse sevinirim.

İlgili arkadaşlar fiyat bilgisi ile pm iletebilir.

Teşekkürler.