• 29-03-2009, 15:38:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar

    Vbseo lisansı alacağım (salı gününe kadar almalıyım)

    ilgilenen arkadaşlarla görüşmek isterim

    piyasasında, elinizde lisans varsa alınacak... Mert beyle görüşülüp lisans devri yapılınca ödemeniz çıkarılacaktır...

    Güncel lisans olması tercihtir.
  • 01-04-2009, 16:43:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar günceldir
  • 01-04-2009, 17:08:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/account-lisans-sa...on-satisi.html

    Arkadaşla görüşebilirsin.
  • 01-04-2009, 22:29:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yazdım ama yanıt vermiyor arkadaş nedenini de bilmiyorum :=)