merhaba arkadaşlar
Vbseo lisansı alacağım (salı gününe kadar almalıyım)
ilgilenen arkadaşlarla görüşmek isterim
piyasasında, elinizde lisans varsa alınacak... Mert beyle görüşülüp lisans devri yapılınca ödemeniz çıkarılacaktır...
Güncel lisans olması tercihtir.
vbseo lisansı alınacak
3
●298
- 29-03-2009, 15:38:59Üyeliği durduruldu
- 01-04-2009, 17:08:48Üyeliği durduruldu
- 01-04-2009, 22:29:44Üyeliği durdurulduYazdım ama yanıt vermiyor arkadaş nedenini de bilmiyorum :=)