merhaba arkadaşlar

Vbseo lisansı alacağım (salı gününe kadar almalıyım)

ilgilenen arkadaşlarla görüşmek isterim

piyasasında, elinizde lisans varsa alınacak... Mert beyle görüşülüp lisans devri yapılınca ödemeniz çıkarılacaktır...

Güncel lisans olması tercihtir.