merhaba arkadaşlar
Vbseo lisansı alacağım (salı gününe kadar almalıyım)
ilgilenen arkadaşlarla görüşmek isterim
piyasasında, elinizde lisans varsa alınacak... Mert beyle görüşülüp lisans devri yapılınca ödemeniz çıkarılacaktır...
Güncel lisans olması tercihtir.