Forum üzerinde açılacak olan Apple Developer hesapları için yatırım karşılıyorum. Yatırım karşılanacak kişilerin ticaret puanı +20 olmalıdır. Toplam kazancın yüzde ellisini sadece alıyorum.
PM ile iletişime geçebilirsiniz .
Not: Daha önce hiç açılmamış hesaplar için yatırım karşılıyorum. Red yiyenler için geri iade alıyorum.
Edit: Konu pasif, yatırım karşılamıyorum şu an güncelleme gelecek
Apple Developer Yatırım Karşılanır
7
●1.232
- 27-08-2022, 22:56:34Üyeliği durduruldu
- 27-08-2022, 23:01:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hesabı ne kadardan alacaksın hocam ?
- 27-08-2022, 23:03:14Üyeliği durdurulduHesabı ben almıyorum sadece yatırım karşılıyorum. Örneğin @hasangndgl; hocam alım yapıyor ama yatırım karşılamıyor. Hesabı ona satıyorsunuz siz ben yatırım karşılıyorum sadeceLegendCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2022, 23:05:34kredi kartı mı yoksa direk havale mi yapıyorsunuz hocam eğer kredi kartı ise pm alabilirim.homeless33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2022, 23:06:45Üyeliği durdurulduDoğrudur elli elliWebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2022, 23:33:27Üyeliği durdurulduMantıklı işlem biz onaya gönderim yaptık allah izniyle bekliyoruz onayı