• 27-08-2022, 22:56:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Forum üzerinde açılacak olan Apple Developer hesapları için yatırım karşılıyorum. Yatırım karşılanacak kişilerin ticaret puanı +20 olmalıdır. Toplam kazancın yüzde ellisini sadece alıyorum.
    PM ile iletişime geçebilirsiniz .
    Not: Daha önce hiç açılmamış hesaplar için yatırım karşılıyorum. Red yiyenler için geri iade alıyorum.

    Edit: Konu pasif, yatırım karşılamıyorum şu an güncelleme gelecek
  • 27-08-2022, 23:01:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hesabı ne kadardan alacaksın hocam ?
  • 27-08-2022, 23:03:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    LegendCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı ne kadardan alacaksın hocam ?
    Hesabı ben almıyorum sadece yatırım karşılıyorum. Örneğin @hasangndgl; hocam alım yapıyor ama yatırım karşılamıyor. Hesabı ona satıyorsunuz siz ben yatırım karşılıyorum sadece
  • 27-08-2022, 23:05:25
    #4
    Bizim kazancımız ne oluyor yarı yarıya mı
  • 27-08-2022, 23:05:34
    #5
    homeless33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı ben almıyorum sadece yatırım karşılıyorum. Örneğin @hasangndgl; hocam alım yapıyor ama yatırım karşılamıyor. Hesabı ona satıyorsunuz siz ben yatırım karşılıyorum sadece
    kredi kartı mı yoksa direk havale mi yapıyorsunuz hocam eğer kredi kartı ise pm alabilirim.
  • 27-08-2022, 23:06:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim kazancımız ne oluyor yarı yarıya mı
    Doğrudur elli elli
  • 27-08-2022, 23:33:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mantıklı işlem biz onaya gönderim yaptık allah izniyle bekliyoruz onayı
  • 28-08-2022, 13:01:14
    #8
    Daha önce hiç aplle kullanmadım hocam dm attım