Forum üzerinde açılacak olan Apple Developer hesapları için yatırım karşılıyorum. Yatırım karşılanacak kişilerin ticaret puanı +20 olmalıdır. Toplam kazancın yüzde ellisini sadece alıyorum.
PM ile iletişime geçebilirsiniz .
Not: Daha önce hiç açılmamış hesaplar için yatırım karşılıyorum. Red yiyenler için geri iade alıyorum.

Edit: Konu pasif, yatırım karşılamıyorum şu an güncelleme gelecek