yeni bir lisans istemiyorum.eger lisans yeni ise 0-3 aylık arası ise lisansı kontrol etmem gerekir,
itraderi benden düşük olan kişiler ilk olarak lisansı kontrol ederim
sonra ücreti öderim..
vb lisans alıcam !!
11
●679
- 08-02-2009, 12:31:48
- 08-02-2009, 12:46:11nasip kısmet
ben 3. lisansı kaçırdım senle beraber
şansızlık
- 08-02-2009, 14:31:11sürüm pek önemli degil
yeni alıpta satan kişilerden almak istemiyorum sonradan pp dan dispute ile paralarını geri alıyorlar,bende vb için onlara para yollamış oluyorum,adam dolandırıp kaçıyor..
uygun fiyata lisans arıyorum webwelet elindeki satılmassa senle anlaşırız.. - 08-02-2009, 18:56:58uygun fiyata lisans satan arkadaş yok mu ?
uçuk kaçık teklif vermeyiniz.
- 09-02-2009, 21:31:28Üyeliği durduruldukalitelihostorg
Elimde 1 adet owned lisans var ama bukez satmıcam sana
Yine geçenki gibi sorun çıkmasın bekletecem onun için birz süre geçsin yaklaşık 1 aydır bende öyle duruyor... Bekleme süren varsa yine görüşürüz seninle
- 10-02-2009, 00:11:45Üyeliği durdurulduYenisi 180 $ (Owned) 300 TL filan yapıyodu en son...
Seonunki 149 $ diye biliyorum....
şansızlık
BilGisi Olan Varmı ?