• 08-02-2009, 12:31:48
    #1
    yeni bir lisans istemiyorum.eger lisans yeni ise 0-3 aylık arası ise lisansı kontrol etmem gerekir,

    itraderi benden düşük olan kişiler ilk olarak lisansı kontrol ederim
    sonra ücreti öderim..
  • 08-02-2009, 12:44:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    satmasaydım ilk sana yazardım. hiç olmazsa sana güvenebiliriz.sattığım adamdan ödeme bekliyorum bakalım ne zaman yapacak:S
  • 08-02-2009, 12:46:11
    #3
    nasip kısmet
    ben 3. lisansı kaçırdım senle beraber şansızlık
  • 08-02-2009, 12:47:45
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bendede vardı lisans. ödeme bekliyorum. olmazsa görüşürüz.
    verebilceğin para ve sürüm vs ayrıntıları da yazarsan iyi olur
  • 08-02-2009, 14:31:11
    #5
    sürüm pek önemli degil
    yeni alıpta satan kişilerden almak istemiyorum sonradan pp dan dispute ile paralarını geri alıyorlar,bende vb için onlara para yollamış oluyorum,adam dolandırıp kaçıyor..
    uygun fiyata lisans arıyorum webwelet elindeki satılmassa senle anlaşırız..
  • 08-02-2009, 18:56:58
    #6
    uygun fiyata lisans satan arkadaş yok mu ?
    uçuk kaçık teklif vermeyiniz.
  • 09-02-2009, 21:31:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kalitelihostorg

    Elimde 1 adet owned lisans var ama bukez satmıcam sana Yine geçenki gibi sorun çıkmasın bekletecem onun için birz süre geçsin yaklaşık 1 aydır bende öyle duruyor... Bekleme süren varsa yine görüşürüz seninle
  • 09-02-2009, 22:56:09
    #8
    Ya banada Lazım Ama Fiyatlardan Haberim Yok BilGisi Olan Varmı ?
  • 10-02-2009, 00:11:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yenisi 180 $ (Owned) 300 TL filan yapıyodu en son...

    Seonunki 149 $ diye biliyorum....