Konu
vb lisans alıcam !!
08-02-2009, 12:47:45
#4
Dt.Furkan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bendede vardı lisans. ödeme bekliyorum. olmazsa görüşürüz.
verebilceğin para ve sürüm vs ayrıntıları da yazarsan iyi olur