• 19-01-2009, 10:15:11
    #1
    23 Haziran 2008'de alldığım VBSeo lisansımı satıyorum.
    Lisans alındığı günden itibaren sadece 1 domainde kullanıldı. Yani transfere uygun ve aktif.
    Ödeme sadece Akbank, Havale/EFT.



    Fiyat teklifinizi PM yada konu altına mesaj yazarak yapabilirsiniz. Görüşmek isterseniz: msn@semihcan.net
  • 19-01-2009, 17:43:38
    #2
    Bir arkadaşla anlaşılmıştır. Ödeme ve transfer yarın gerçekleşecektir, ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim.
  • 20-01-2009, 12:21:27
    #3
    satış gerçekleşmeme durumu olursa istediğiniz fiyatla beraber pm atabilirseniz anlaşabiliriz.
  • 20-01-2009, 14:44:30
    #4
    Satış gerçekleşti arkadaş ücreti gönderdi bende şifre bilgilerini arkadaşa teslim ettim.
  • 20-01-2009, 15:42:57
    #5
    Evet Arkadaşlar Lisansı Satın Aldım.Teşekkürler...