23 Haziran 2008'de alldığım VBSeo lisansımı satıyorum.
Lisans alındığı günden itibaren sadece 1 domainde kullanıldı. Yani transfere uygun ve aktif.
Ödeme sadece Akbank, Havale/EFT.
Fiyat teklifinizi
PM yada konu altına
mesaj yazarak yapabilirsiniz. Görüşmek isterseniz:
msn@semihcan.net