• 07-01-2009, 16:04:22
    #1
    Arkadaşlar Vbulletin lisans alıcam. Vb sitesinde 180$ diyor. Buna KDV falan dahilmi herhangi bir extra ücret gerekiyormu ? Paypal ne kadar kesecek? Hangi bankaların hesaplarıyla paypala para aktarabiliriz? Yani kısaca bu lisans bana ne kadara mal olur ? En zahmetsiz şekilde nasıl lisans alabilirim?


    Teşekkürler.
  • 07-01-2009, 16:11:31
    #2
    180dolara'a malolur vBulletin - Instant Community sitesinden alabilirsin hemen tüm kredi kartlarını kullanabilirsiniz. extrası yok
  • 07-01-2009, 20:55:13
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vb sitesinde ne diyorsa o fiyata alacaksın extra bir ucret yok diye biliyorum paypala kredi kartınla yukleme yapabilirsin ayrıca belki arar da saglam birisini bulursan ki burda var biliyorum owned lisans satanlar var yani ikinci el istersen bi arastır derim.
  • 07-01-2009, 20:58:31
    #4
    sen bir yıl sonra görürsün ekstra ücreti bakma ömürlük dediğine , her yıl sürüm yükseltir defalarca ve sürüm için para ödemen gerekir.(ama zorunlu değildir)