Arkadaşlar Vbulletin lisans alıcam. Vb sitesinde 180$ diyor. Buna KDV falan dahilmi herhangi bir extra ücret gerekiyormu ? Paypal ne kadar kesecek? Hangi bankaların hesaplarıyla paypala para aktarabiliriz? Yani kısaca bu lisans bana ne kadara mal olur ? En zahmetsiz şekilde nasıl lisans alabilirim?


Teşekkürler.