• 09-07-2020, 02:05:38
    #1
    edit
  • 09-07-2020, 02:19:37
    #2
    Lisanssız şeylerin arşivini yapıp satabilirsiniz ama lisanslı şeylerin arşivini satamazsınız. Mesela yazarın açık olarak yayınladığı kitapları arşive döker satarsınız ama yazarın izni olmadan yayınlanan kitapları arşive döküp satamazsınız. Yada herkese açık wallpaperları toplayıp satarsınız ama başka bir siteye ait lisanslı wallpaperları satamazsınız.
  • 09-07-2020, 02:23:00
    #3
    AKlN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisanssız şeylerin arşivini yapıp satabilirsiniz ama lisanslı şeylerin arşivini satamazsınız. Mesela yazarın açık olarak yayınladığı kitapları arşive döker satarsınız ama yazarın izni olmadan yayınlanan kitapları arşive döküp satamazsınız. Yada herkese açık wallpaperları toplayıp satarsınız ama başka bir siteye ait lisanslı wallpaperları satamazsınız.
    Eğer kurallar cidden buysa bu kategoriyi komple kaldırmak lazım
  • 09-07-2020, 02:24:03
    #4
    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer kurallar cidden buysa bu kategoriyi komple kaldırmak lazım
    Şüpheli bulduğunuz şeyleri konunun sağ üstündeki üçgene basarak sebebini belirterek raporlayabilirsiniz.
  • 09-07-2020, 02:25:50
    #5
    AKlN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şüpheli bulduğunuz şeyleri konunun sağ üstündeki üçgene basarak sebebini belirterek raporlayabilirsiniz.
    Bu dediğinize ömür yetmez hocam ayrıca kimsenin ekmeğiyle oynamaya niyetim yok herkese bol kazanç dilerim bilgilendirme için teşekür ederim.
  • 09-07-2020, 02:31:44
    #6
    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepinize merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 1 ay kadar önce elimde bulunan 240 GB lık Shutterstock arşivimi sadece 30 TL gibi makul bir fiyata satışa çıkardım ve konumu w@rez paylaşım diye sildiler. Fakat şu an okuduğunuz bu konunun açıldığı kategoride Lisanslar,E-Kitap arşivleri-wallpaperler-İkon arşivleri-Kısacası w@rez paylaşımın kralı dönmekte. Soru : R10 u çok aktif kullanamıyorum forum kurallarında ise bu konu hakkında şunu şunu yaparsan w@rez olmaz gibi bir kural bulamadım bir konu şikayet edilmediği zaman sorun olmuyor mu ? W@rez paylaşım için bu kategoriyi mi kullanmamız gerekir ? Ne tür paylaşımlar kabul ediliyor veya edilmiyor? Konumuzun silinmemesi için silver-gold vs üyelikler şart mı ? Aynı konuyu bu kategoriye açsam yine silinir mi ? Hepinize bol kazançlar diliyorum
    ..
    şöyle düşün hocam. Shutterstock senin paylaştığın arşivin sahibi ve satıcısı. sen satın aldığın zaman sadece kullanım hakkını alıyorsun. benim işim bitti şimdi satayım dediğin zaman bu w@rez oluyor. Aynı şey temalar içinde geçerli. GPL lisansına sahip bir temayı aldın kullandın dosyaları sende var. ben bunu pazarlamak istiyorum dersen o da aynı kategoriye giriyor. ama bir kişi 1000 tane windows lisansını kullanmak için almaz. satmak için alır. o nedenle sattığı illegal değildir. (bu lisansları nasıl aldığı - hangi ödeme yöntemini kullandığı kısmı ile ilgili bilgim olmadığı için bir şey diyemem)
  • 09-07-2020, 10:37:02
    #7
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ..
    şöyle düşün hocam. Shutterstock senin paylaştığın arşivin sahibi ve satıcısı. sen satın aldığın zaman sadece kullanım hakkını alıyorsun. benim işim bitti şimdi satayım dediğin zaman bu w@rez oluyor. Aynı şey temalar içinde geçerli. GPL lisansına sahip bir temayı aldın kullandın dosyaları sende var. ben bunu pazarlamak istiyorum dersen o da aynı kategoriye giriyor. ama bir kişi 1000 tane windows lisansını kullanmak için almaz. satmak için alır. o nedenle sattığı illegal değildir. (bu lisansları nasıl aldığı - hangi ödeme yöntemini kullandığı kısmı ile ilgili bilgim olmadığı için bir şey diyemem)

    Çok güzel açıkladın. Eline sağlık.