..
şöyle düşün hocam. Shutterstock senin paylaştığın arşivin sahibi ve satıcısı. sen satın aldığın zaman sadece kullanım hakkını alıyorsun. benim işim bitti şimdi satayım dediğin zaman bu w@rez oluyor. Aynı şey temalar içinde geçerli. GPL lisansına sahip bir temayı aldın kullandın dosyaları sende var. ben bunu pazarlamak istiyorum dersen o da aynı kategoriye giriyor. ama bir kişi 1000 tane windows lisansını kullanmak için almaz. satmak için alır. o nedenle sattığı illegal değildir. (bu lisansları nasıl aldığı - hangi ödeme yöntemini kullandığı kısmı ile ilgili bilgim olmadığı için bir şey diyemem)
Çok güzel açıkladın. Eline sağlık.