• 28-10-2006, 22:38:40
    #1
    mrt
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazdığım script ile
    rapidshare.de(yada com) deki hesabınızdaki tüm dosyalarınızı yeni açacağınız ( yada açtığınız ) rapidshare.com a "birkaç dakika içerisinde" aktarabilirim. eğer isterseniz .com dan .com a da aktarabilirim.
    günlük limit olarak .de deki hesabınızın download limiti kadar aktarım gerçekleştirebilirim. eğer fazlasını isterseniz kendi limitimi kullanacağım için ekstra ücret isteyeceğim ( ne gerek var bir sonraki günü bekleyin 3 gb daha hak verecek rapid size )

    FAQ
    .Bizimde windows makinamız var sen çok mu akıllısın mrt ?
    - "birkaç dakikalık transfer işleminden bahsediyorum" , bu işlem içine ne kendi makinamı kullanırım nede başkasının makinasını ( zaten kendi makinam linux ) Band düşmanı bu işlem çünkü.

    .Benim günlük limitim 3 gb , kaç gb lık dosya aktarabilirsin ?
    -Günlük limitiniz x ise x kadar aktarım gerçekleştirebilirim.

    ..com da başkalarının dosyası var onları kendi hesabıma çekmek istiyorum çekebilirmisin ?
    -Çekerim , aynı fiyatlandırma

    .Script satılıkmı ?
    -Hayır değil.

    .Fiyatlandırma nasıl olacak ?
    -gb başına 2 ytl istiyorum

    .Kendi Limitinden kullanırsan fiyatlandırma nasıl olur ?
    -Fiyat=2 x ( GB x 4 ytl)

    .Hangi bilgiler lazım bu iş için?
    -Dosyalarınızın bulunduğu hesap bilgileri(yada linkleri) ( source ) , Aktarılacak yeni hesap bilgileri ( destination )

    .Herşey ok, sana bilgileri verir vermez başlarmısın ?
    -Müsait olduğum zaman bilgileri isterim ve anında aktarırım dosyalarınızı yada bilgileri verirsiniz müsait olduğum zaman aktarırım , sizde hesabınıza girdiğinizde görürsünüz dosyalarınızı.

    .Ödeme nasıl olacak?
    -Garanti Rulezz

    atladığım bir yer varsa sorabilirsiniz , saçmalık olarak düşünenler lütfen yazmasın.
  • 29-10-2006, 01:56:53
    #2
    aktarınca ne olacak ? diğerinde su mu çıkacakmış.
  • 29-10-2006, 01:00:05
    #3
    ßaron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aktarınca ne olacak ? diğerinde su mu çıkacakmış.
    sizinkinden belki çıkabilir
    rapid .de deki dosyaları silmeye başladı
    bunun en önemli nedeni herkesi .com kullanmaya zorlamaları...ve yeniden upload ettirmek istemeleri..
  • 29-10-2006, 01:30:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Rapid url upload da kendi dosylarını izin veriyordu sanırsam.
  • 29-10-2006, 01:32:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    dosyalari silmeye baslamadi seyinin keyfine de silme gibi bi hakkı da yok sadece upload olayını com adresine dogru yonlendirmek istiyor rapid, bu yuzden rapidshare.de sitesine upload yaparken cogu zmn hddler dolu sonra deneyin gibi bi uyarı cıkıyor ama ne hikmetse com adresinde upload sakir sakir
  • 29-10-2006, 12:51:50
    #6
    Misafir
    Com uzantılısı uploada izin veriyo ama de uzantılısında hep sorun veriyo..Ayrıca com bence download da daha hızlı...
  • 29-10-2006, 16:48:17
    #7
    com da remote upload ile yapılabilir
    http://kullanıcıadı:sifre@rapidshare.de/
    .... şeklinde yazıldıında oluo ama çok sayıda dosya varsa uğraştırır
  • 29-10-2006, 17:08:04
    #8
    samao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    com da remote upload ile yapılabilir
    http://kullanıcıadı:sifre@rapidshare.de/
    .... şeklinde yazıldıında oluo ama çok sayıda dosya varsa uğraştırır

    evet yazdığım script bu şekilde çalışıyor..
    ayrıca remote upload simultane olarak 100 dosyaya izin veriyor
    3 5 dosya için sorun yok ama 5000 dosyanız varsa eyvah..

    not olarak: .com dan .com çekim yapamıyorsunuz ama ben yaptırabiliyorum