arkadaşlar 09/09/08 tarihinde aldığım 150 $ değerindeki owned invision power board lisansımı 100 ytl ye satıyorum
neden bu kadar çabuk aldın ve satıyorsun derseniz benim bir smf sitem vardı |SilkroadMAX| Online Bilgi Eğlence ve Paylaşım Platformu ve ipb ye geçmeyi düşündüm bir sürü sorun ve hata yaşadım ayrıca üyelerimde hiç beğenmedi ve satmaya karar verdim
ödeme şekli ptt veya işbank havalesiyle olabilir
iletişim için msn adresi : maxsatis@hotmail.com
Satılık IPB Lisansı
29
●2.027
- 16-09-2008, 19:49:53Üyeliği durdurulduBununla

https://www.r10.net/account-lisans-sa...ite-ve-db.html
?
Cunku ben IPB hastasiyim, IPB lisansimi borclarim yuzumden satmistim ve su an ise basladigim icin yeniden ihtiyacim var...
Orada yazilanlari aynen verebilirim. Fiyat 195$ + 4karakter domain + db
IPB hatrina ustune birsey istemem
- 16-09-2008, 21:21:27hosting scripti işini görürmüblue7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demo istersen pm atabilirsin
