arkadaşlar 09/09/08 tarihinde aldığım 150 $ değerindeki owned invision power board lisansımı 100 ytl ye satıyorum

neden bu kadar çabuk aldın ve satıyorsun derseniz benim bir smf sitem vardı |SilkroadMAX| Online Bilgi Eğlence ve Paylaşım Platformu ve ipb ye geçmeyi düşündüm bir sürü sorun ve hata yaşadım ayrıca üyelerimde hiç beğenmedi ve satmaya karar verdim

ödeme şekli ptt veya işbank havalesiyle olabilir

iletişim için msn adresi : maxsatis@hotmail.com