• 13-10-2006, 16:33:10
    #1
    merhaba,

    Yeni,Satılık hiç kullanılmamış, 0 km goldkey hesabı satılıktır.

    Not : Mail'i ile verilecektir.

    Başlangıç : 150 $

    Hemen al fiyatı : 200 $

    Ödeme : Paypal(+%5 eklenecek), EFT
  • 13-10-2006, 21:56:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yalniz bu hesaplar çat diye banlaniyor.. ? bide üstüne para mi vericez.. ? proxy ile aç aç sat )
  • 13-10-2006, 21:59:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    proxy ile acilmiyor
  • 13-10-2006, 22:55:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bilmem artik. 6 tane aldim. 6sida GÜM. proxy ile açilmiyorsa öğrette açiyim. Sevaba girersin. pm bekliom
  • 13-10-2006, 22:59:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    pm'e gerek yok gel yanima londraya, istemediin kadar ac
  • 14-10-2006, 00:52:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    TurkoLoco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm'e gerek yok gel yanima londraya, istemediin kadar ac
    Sen Londra'dan açsana bana 2-3 tane hayrına
  • 14-10-2006, 01:22:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Vallah bi dusunim, $150 x 3 = $450 veya $0.... $450 daha bir guzel gozukuyor ...
  • 14-10-2006, 01:27:49
    #8
    w0rm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalniz bu hesaplar çat diye banlaniyor.. ? bide üstüne para mi vericez.. ? proxy ile aç aç sat )
    proxy ile açılıyorsa(açıyorsam), herkes hesap açabilir. Herkes hesap açabiliyorsa neden ben 20 $'a değilde 200$'a satıyorum. iyi düşün.
  • 14-10-2006, 01:32:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ilk defa bi londranin hayrini goruorum