w0rm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yalniz bu hesaplar çat diye banlaniyor.. ? bide üstüne para mi vericez.. ? proxy ile aç aç sat )
proxy ile açılıyorsa(açıyorsam), herkes hesap açabilir. Herkes hesap açabiliyorsa neden ben 20 $'a değilde 200$'a satıyorum. iyi düşün.