Apple developer hesabı alınacaktır.
Apple hesabı oluştururken 279 TL ödeme almaktadır.
Hesap başına benim ödeyebileceğim miktar 379 TL dir
Açmak isteyen veya elinde bulunan arkadaşlar pm veya skype live:.cid.5326b35be181cfa3 ulaşabilirsiniz.
Apple Developer Hesabı Alınacaktır
4
●336
- 17-12-2019, 14:27:52Üyeliği durduruldu
- 17-12-2019, 14:30:21Nasıl apple developer hesabı oluştururken 279 tl mi ödeniyor
Ben neden 679 tl ödedim - 17-12-2019, 14:34:18Şuan bende bunu merak ediyorummesut_doku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle