• 17-12-2019, 14:27:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Apple developer hesabı alınacaktır.
    Apple hesabı oluştururken 279 TL ödeme almaktadır.

    Hesap başına benim ödeyebileceğim miktar 379 TL dir

    Açmak isteyen veya elinde bulunan arkadaşlar pm veya skype live:.cid.5326b35be181cfa3 ulaşabilirsiniz.
  • 17-12-2019, 14:30:21
    #2
    Nasıl apple developer hesabı oluştururken 279 tl mi ödeniyor
    Ben neden 679 tl ödedim
  • 17-12-2019, 14:34:18
    #3
    mesut_doku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl apple developer hesabı oluştururken 279 tl mi ödeniyor
    Ben neden 679 tl ödedim
    Şuan bende bunu merak ediyorum
  • 17-12-2019, 14:36:22
    #4
    yanlış yazmış beyler neden 279'a hesap açarken adam 379 tl ödeme yapsın.
  • 18-12-2019, 02:30:22
    #5
    merak etmeye gerek yok.
    geliştirici hesap ücreti 700 liraya yakın.
    hesap açmaya çalışarak güncel fiyatları görebilirsiniz.
    geçen sene marttan beri böyle