Konu
Apple Developer Hesabı Alınacaktır
17-12-2019, 14:27:52
#1
Kimegoreiyi
Üyeliği durduruldu
Apple developer hesabı alınacaktır.
Apple hesabı oluştururken 279 TL ödeme almaktadır.
Hesap başına benim ödeyebileceğim miktar 379 TL dir
Açmak isteyen veya elinde bulunan arkadaşlar pm veya skype live:.cid.5326b35be181cfa3 ulaşabilirsiniz.