• 10-08-2008, 23:57:47
    #1
    bilmiyorum yeri uygunmudur forumda gördüğüm insanlar bukadar rapit hesabını nerden alıyolar bu bayilik mi yeri yo bunlara üstelik fiyat 6.99€ iken 15 -10 ytlye 10 dan fazla satanlar nedir bu olay toplu hesap bu kadar nasıl alınır ki bana bi açıklama yapan olurmu ?
  • 11-08-2008, 00:26:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ydkaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmiyorum yeri uygunmudur forumda gördüğüm insanlar bukadar rapit hesabını nerden alıyolar bu bayilik mi yeri yo bunlara üstelik fiyat 6.99€ iken 15 -10 ytlye 10 dan fazla satanlar nedir bu olay toplu hesap bu kadar nasıl alınır ki bana bi açıklama yapan olurmu ?
    Bir adet premium alıyorlar sonra ona dosya yükleyerek her 10.000 downloadda 1 tane puansız rs premium açma hakları doğuyor.
    Böylelikle satıyorlar.
    Toplu alımda var..
  • 11-08-2008, 00:26:51
    #3
    Arkadaşım insanlar rapidshare'den dosyaları yüklendikçe puan kazanıyor. Belli bir puana ulaştıklarında da yeni hesap açma hakları oluyor. Yani rapidshare'den topladıkları puan neticesinde yeni hesap açabiliyorlar. Ve bu hesaplarıda satışa çıkarıyorlar.
  • 11-08-2008, 00:32:33
    #4
    Misafir
    ware-z siteleri çok kazanır kendileri upload ediyor sonra sitelerinde yayınlıyorlar indiren cok oluyor ve kazancları bir hayli fazla.
  • 11-08-2008, 00:42:32
    #5
    yeni hesap açmak için kaç puan gerekli ayrıca 1 yıılık hesap mı olması gerekiyo yeni hesap açabilmek için
  • 11-08-2008, 00:43:58
    #6
    ydkaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni hesap açmak için kaç puan gerekli ayrıca 1 yıılık hesap mı olması gerekiyo yeni hesap açabilmek için
    10.000 gerekli.
    hayır 1 yıllık olması gerekli değil 1 aylıkta bile premium açılır.
  • 11-08-2008, 00:52:04
    #7
    Jason adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10.000 gerekli.
    hayır 1 yıllık olması gerekli değil 1 aylıkta bile premium açılır.
    premiumsuzda açılır collector accountu.
  • 11-08-2008, 02:41:23
    #8
    ErrorLog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açılır ama point kazanılmaz Arkadaş point kazanmak istiyor [kanımca]
    Free hesap ile puan kazanılır.Ben 10 bin puan yapınca pre hesap açıyorum. Dosyalarımı da hep free hesabıma yüklerim.
  • 11-08-2008, 12:13:29
    #9
    OGtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Free hesap ile puan kazanılır.Ben 10 bin puan yapınca pre hesap açıyorum. Dosyalarımı da hep free hesabıma yüklerim.

    yanlız free hesapdaki dosyalar bir mudet sonra siliyomuş