ydkaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilmiyorum yeri uygunmudur forumda gördüğüm insanlar bukadar rapit hesabını nerden alıyolar bu bayilik mi yeri yo bunlara üstelik fiyat 6.99€ iken 15 -10 ytlye 10 dan fazla satanlar nedir bu olay toplu hesap bu kadar nasıl alınır ki bana bi açıklama yapan olurmu ?
Bir adet premium alıyorlar sonra ona dosya yükleyerek her 10.000 downloadda 1 tane puansız rs premium açma hakları doğuyor.
Böylelikle satıyorlar.
Toplu alımda var..