• 12-06-2019, 11:17:04
    #1
    Arkadaşlar,

    Free yada paralı kullandığınız ve bilgisayarı kasmayan antivirüs öneriniz, satışınız varsa bilgi verebilir misiniz?
  • 12-06-2019, 11:18:35
    #2
    Microsoftun kendi antivirüs programı
  • 12-06-2019, 11:19:09
    #3
    Yıllardır ücretli Nod32 kullanırım, çok memnunum. Hatta bir dönem mobilde de kullandım.
  • 12-06-2019, 11:19:21
    #4
    Avast kullaniyorum çok stabil çalışıyor free versionu da var premium da
  • 12-06-2019, 11:24:00
    #5
    Avast'ın kendisi zaten başlı başına virüs. Sistemi AIDS gibi sarıyor.
    Kasmayan dediğiniz için ESET diyorum. Ultra koruma deseydiniz Kaspersky ya da Bitdefender derdim.
    • EmreCapan
    EmreCapan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2019, 11:26:26
    #6
    Kesinlikle Kaspersky. Ücretli olarak internet security sürümünü kullanıyorum
  • 12-06-2019, 11:26:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    nod 32
  • 12-06-2019, 11:27:02
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avast'ın kendisi zaten başlı başına virüs. Sistemi AIDS gibi sarıyor.
    Kasmayan dediğiniz için ESET diyorum. Ultra koruma deseydiniz Kaspersky ya da Bitdefender derdim.
    Avast dediler durdular, virüsü evimize kadar getirdiler

    Esed kasmaz diğerleri gibi. Çok basit istiyorsanız 360 total security yeterli olacaktır.
  • 12-06-2019, 11:28:15
    #9
    Virüs programlarının kendisi zaten başlı başına bir virüstür. Tavsiye etmiyorum.