Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avast'ın kendisi zaten başlı başına virüs. Sistemi AIDS gibi sarıyor.
Kasmayan dediğiniz için ESET diyorum. Ultra koruma deseydiniz Kaspersky ya da Bitdefender derdim.
Avast dediler durdular, virüsü evimize kadar getirdiler

Esed kasmaz diğerleri gibi. Çok basit istiyorsanız 360 total security yeterli olacaktır.