• 19-08-2008, 20:17:11
    #19
    Üyeliği durduruldu
    habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ICQ kullanan var mı hala, ben 2000 den beri kullanmıyorum
    Ne alaka? ICQ kotu birsey yada demode birsey degil ki.
    Benim pc acilir acilmaz sirasi ile SKYPE, ICQ, MSN ve BearShare gibi iletisim programlari aciliyor
    Yani 4 koldan birden arkadaslarim var, filipinlerden tut Tayvan'a kadar
  • 19-08-2008, 20:47:18
    #20
    TurXaliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alaka? ICQ kotu birsey yada demode birsey degil ki.
    Benim pc acilir acilmaz sirasi ile SKYPE, ICQ, MSN ve BearShare gibi iletisim programlari aciliyor
    Yani 4 koldan birden arkadaslarim var, filipinlerden tut Tayvan'a kadar
    çok büyük bişe sanki.
  • 19-08-2008, 21:47:25
    #21
    494994
    292992
    696699
    775757

    332333 339333 393333 552555 100650 280000000 211111111 166000000 392392 291000 100xyz

    alıcı olduktan sonra fiyatta anlaşılır. ^^
  • 19-08-2008, 22:10:51
    #22
    Üyeliği durduruldu
    933140
    933932
    134679