ICQ kullanan var mı hala, ben 2000 den beri kullanmıyorum
Ne alaka? ICQ kotu birsey yada demode birsey degil ki.
Benim pc acilir acilmaz sirasi ile SKYPE, ICQ, MSN ve BearShare gibi iletisim programlari aciliyor
Yani 4 koldan birden arkadaslarim var, filipinlerden tut Tayvan'a kadar
Ne alaka? ICQ kotu birsey yada demode birsey degil ki.
Benim pc acilir acilmaz sirasi ile SKYPE, ICQ, MSN ve BearShare gibi iletisim programlari aciliyor
Yani 4 koldan birden arkadaslarim var, filipinlerden tut Tayvan'a kadar