TurXaliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne alaka? ICQ kotu birsey yada demode birsey degil ki.
Benim pc acilir acilmaz sirasi ile SKYPE, ICQ, MSN ve BearShare gibi iletisim programlari aciliyor
Yani 4 koldan birden arkadaslarim var, filipinlerden tut Tayvan'a kadar
çok büyük bişe sanki.