Konu
ICQ (uin) satan var mı?
19-08-2008, 20:47:18
#20
Asyatech
TurXaliM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne alaka? ICQ kotu birsey yada demode birsey degil ki.
Benim pc acilir acilmaz sirasi ile SKYPE, ICQ, MSN ve BearShare gibi iletisim programlari aciliyor
Yani 4 koldan birden arkadaslarim var, filipinlerden tut Tayvan'a kadar
çok büyük bişe sanki.