• 04-07-2008, 17:40:08
    #1
    2.El Vbseo lisansı alacağım. itrader puanı 20'den yüksek arkadaşlardan pm bekliyorum.
  • 04-07-2008, 19:09:17
    #2
    Ersen.E adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.El Vbseo lisansı alacağım. itrader puanı 20'den yüksek arkadaşlardan pm bekliyorum.
    i-traiderim 10'dur ama belki yine de ilgini çekebilir.

    120 Dolara verebilirim lisansımı.