Ersen.E adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.El Vbseo lisansı alacağım. itrader puanı 20'den yüksek arkadaşlardan pm bekliyorum.
i-traiderim 10'dur ama belki yine de ilgini çekebilir.

120 Dolara verebilirim lisansımı.