Teamspeak Lisans Alımı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Teamspeak Lisans Alımı
5
●
610
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Hesap Alışverişi & Lisans Hizmetleri
Teamspeak Lisans Alımı
08-09-2013, 22:26:42
#1
Joshep
Merhabalar,
Teamspeak lisansı alınacaktır,ilgilenen arkadaşlar konu altına yazarak iletişime geçerlerse sevinirim.
08-09-2013, 22:35:33
#2
Yemreblog
Üyeliği durduruldu
Hocam teamspeak3 nasıl kuruldunu biliyor musunuz?
08-09-2013, 22:39:50
#3
Joshep
Özel mesaj attım hocam,açıklığa kavuşturursanız sevinirim.Dediğinizden birşey anlamadım.
04-10-2013, 20:05:13
#4
CodeXpeRT
Üyeliği durduruldu
eğer hala arıyorsanız satabilirim.
04-10-2013, 22:12:15
#5
chrome
Daha satın almadıysanız satabilirim.
09-10-2013, 20:26:56
#6
BahadirT
Üyeliği durduruldu
Uygun fiyata satabilirim pm atın.
Teamspeak kurulumunda sorusu olan sorun yaşayan pm atabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler