• 08-09-2013, 22:26:42
    #1
    Merhabalar,

    Teamspeak lisansı alınacaktır,ilgilenen arkadaşlar konu altına yazarak iletişime geçerlerse sevinirim.
  • 08-09-2013, 22:35:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam teamspeak3 nasıl kuruldunu biliyor musunuz?
  • 08-09-2013, 22:39:50
    #3
    Özel mesaj attım hocam,açıklığa kavuşturursanız sevinirim.Dediğinizden birşey anlamadım.
  • 04-10-2013, 20:05:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    eğer hala arıyorsanız satabilirim.
  • 04-10-2013, 22:12:15
    #5
    Daha satın almadıysanız satabilirim.
  • 09-10-2013, 20:26:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Uygun fiyata satabilirim pm atın.
    Teamspeak kurulumunda sorusu olan sorun yaşayan pm atabilir.