Konu
Teamspeak Lisans Alımı
08-09-2013, 22:26:42
#1
Joshep
Merhabalar,
Teamspeak lisansı alınacaktır,ilgilenen arkadaşlar konu altına yazarak iletişime geçerlerse sevinirim.