• 24-11-2007, 21:42:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar ben rapid hesabı açmak istiyorum bilen bi arkadaş bana anlatabilirmi nasıl üye olunacağını üye olduğum zaman indirme sınırım olucak mı 5 günde en fazla 25 gb diye duymuştum ama tam olarak bilmiyorum nasıl üye olunacağını sınırı var mı yokmu vs rapid hakkında genel bilgi verirseniz sevinirim. .

    ilgilenen arkadaşalra şimdiden teşekkürler. .
  • 24-11-2007, 21:49:42
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şimdi iki tür üyelik var biri bele$ oluyor diğer premium[para ile alabiliyorsun forumda 10 ytl'ye satan arkadaşlar var onlardan alabilirsin] bele$ üyelik için herhangi bir dosya upload etsen yetiyor..dosya upload ettikten sonra altta
    Username:
    E-Mail:
    Password:
    Repeat it:

    buraları doldurup üyeliğini yapıyorsun..burdanda > https://ssl.rapidshare.com/cgi-bin/collectorszone.cgi
    giriş yapıyorsun..premiumdan farkı,download sınırı var..ama dosya yükleyip 10000 puan alırısn 1 aylık rapid premium kazanabilirsin..
  • 24-11-2007, 22:13:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    çok saol ama ben premium üyelik almayı düşünüyorum ve sıfır alıcam yani forumdan herhangi birinden almicam

    premiumda oyle 5 günlük en fazla 25 gb fln gibi sınırlamalar varmı bide nasıl uye olucam ? premium üyelik ne kadar bide
  • 24-11-2007, 22:17:51
    #4
    premium hesap kazanıp bunu hesaba çeviren ve satan arkadaşlar var.bu hesapların da 30 gün süresi vardır.30 gün sonra tekrar almanız gerekecek.siteden almak istiyorsanız da RapidShare: 1-Click Webhosting sayfasından üye olucaksan.genelde üyelik bedelini paypal yoluyla ödüyorlar ama sayfada gördügün gibi farklı ödeme çeşitleri de mevcut...artık prmeium üyelikte de yükledigin dosya 90 gün indirilmezse siliniyor.indirme limiti de 5 günde 25gb idi sanırım,yani bi limit var bu konuda....
  • 24-11-2007, 23:19:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tuber_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben rapid hesabı açmak istiyorum bilen bi arkadaş bana anlatabilirmi nasıl üye olunacağını üye olduğum zaman indirme sınırım olucak mı 5 günde en fazla 25 gb diye duymuştum ama tam olarak bilmiyorum nasıl üye olunacağını sınırı var mı yokmu vs rapid hakkında genel bilgi verirseniz sevinirim. .
    ilgilenen arkadaşalra şimdiden teşekkürler. .
    İndirme limitin RapidShare'de bize nasıl çalıştığını anlatmak olur. Kısaca anlatayım.

    Soru: RapidShare'de indirme limiti var mı ?
    Cevap: Günde min. 5 Gb Max 25 Gb dosya indirtir. İndirdiğin dosya miktarına göre sana izin vermeyebilir.

    Soru: Peki indirme iznim var mı ? Nasıl bileceğim?
    Cevap: Var. "Premium Zone" sayfasından size verilen kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yaparsanız hesabınıza girmiş olursunuz. Orada ..... MB yazar üst kısımlarda koyu olarak. (25000 - koyu yazan = xxx) Bu durumda xxx size o gün izin verilen download limitidir.

    Mantık: 25 Kasım hesap açıldı. 25 Kasımda 25 Gb indirirsen 5 gün sana izin vermez. Çünkü 25GB / 5GB = 5 gün , ama 29 Kasımda 25 Gb indirirseniz 30 Kasımda en az 5 Gb down izni verecektir. (25-28 Kasım arası hiç indirilmezse )

    Not: Yardımcı olmasaydı PM at, daha detaylı anlatırım.
  • 25-11-2007, 00:34:57
    #6
    Brave09 ,burası nasıl oluyor anlamadım şimdi

    "Cevap: Günde min. 5 Gb Max 25 Gb dosya indirtir"

    yani min.5gb demişsin.sanki 5gb altında download yapamıyorsun,o zorunlu gibi
  • 25-11-2007, 12:38:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Brave09 ,burası nasıl oluyor anlamadım şimdi
    "Cevap: Günde min. 5 Gb Max 25 Gb dosya indirtir"
    yani min.5gb demişsin.sanki 5gb altında download yapamıyorsun,o zorunlu gibi
    Min dediğim 1 günde gerçekte 5 Gb hakkımız var anlamında.

    5*30=150 GB



    Not: O kadar yazdık, teşekkür beklerken hatalarımızı sölüolar önce.
    Ne kadar çok açık arayan insan var ya. Birazda "Türk Dayanışması" yapıp destekleyin bea.
  • 25-11-2007, 12:49:29
    #8
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Min dediğim 1 günde gerçekte 5 Gb hakkımız var anlamında.
    5*30=150 GB

    Not: O kadar yazdık, teşekkür beklerken hatalarımızı sölüolar önce.
    Ne kadar çok açık arayan insan var ya. Birazda "Türk Dayanışması" yapıp destekleyin bea.
    İnsanlarımız burda para ile çalıştığını zanneder birde bilgiyi beğenmezler kardeş bu hep böyledir..


    Sucu hiç kendilerinde aramazlar senin anlattığın bilgi gayet acıklayıcı hemde en basitinden..
  • 25-11-2007, 12:56:32
    #9
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Min dediğim 1 günde gerçekte 5 Gb hakkımız var anlamında.
    5*30=150 GB

    Not: O kadar yazdık, teşekkür beklerken hatalarımızı sölüolar önce.
    Ne kadar çok açık arayan insan var ya. Birazda "Türk Dayanışması" yapıp destekleyin bea.
    yok üstad yanlış anladın beni kusura bakma ben öyle demek istemedim.sanki öyle bi anlam çıkmış gibi geldi ben de takılayım dedim biraz sana