fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@leventt
Evet malesef TR'de insanlarımızın çoğuna bişi beğendiremeyiz.
Atalarımız doğru demiş. "İyilikten maraz doğar." ama "İyilik yap denize at."'da demişlerdir. Bende yapıp attım. İsteyen tşk eder isteyen etmez.
