Merhabalar ben bir class yapmak istiyorum ancak bir türlü çözemedim
İstediğim şey şu
$_SESSION["username"]; bu değişkeni ben güzelleştirmek istiyorum mybbde mesela şöyle
$mybb->user["username"]; bende bu tarz birşey yapmak istiyorum.
$witts->user["username"]; bu şekilde yapmak istiyorum.
Ancak users tablosuna her eklenen sütunu otomatik çektirsin.
örnek veritabanına approve diye bir sütun eklersem $witts->user["approve"]; bu değişken direk kullanıma hazır olsun.
Bu kod hakkında bana yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim.
PHP Session ve veritabanı hk.
4
●110
- 26-12-2021, 10:30:46Bu işlemler için öncelikle mvc yapınız olmalı ardından bir session class ile kullanıcınızı ilişkilendirebilirsiniz
https://www.phpexample.net/article/b...ss-with-php-51 - 01-01-2022, 12:02:00basit bir kod örneği yazar mısın?Zeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istediğim tek şey o
Veritabanındaki sütunları otomatik çekecek ve söylediğim şekilde değişken olacak - 10-01-2022, 19:50:07hocam bahsettiğim konu öyle 1-2 satılık kod değil ki örnek bir video atayım sana aşağıya bir video bırakıyorum. Örnek basit bir mvc projesi başlıyor izleyerek kafanızda birşey canlanabilir. @akatriel;
https://www.youtube.com/watch?v=GOwF...nnel=PROTOTURK