• 26-12-2021, 10:24:10
    #1
    Merhabalar ben bir class yapmak istiyorum ancak bir türlü çözemedim
    İstediğim şey şu
    $_SESSION["username"]; bu değişkeni ben güzelleştirmek istiyorum mybbde mesela şöyle
    $mybb->user["username"]; bende bu tarz birşey yapmak istiyorum.
    $witts->user["username"]; bu şekilde yapmak istiyorum.
    Ancak users tablosuna her eklenen sütunu otomatik çektirsin.
    örnek veritabanına approve diye bir sütun eklersem $witts->user["approve"]; bu değişken direk kullanıma hazır olsun.
    Bu kod hakkında bana yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim.
  • 26-12-2021, 10:30:46
    #2
    Bu işlemler için öncelikle mvc yapınız olmalı ardından bir session class ile kullanıcınızı ilişkilendirebilirsiniz
    https://www.phpexample.net/article/b...ss-with-php-51
  • 01-01-2022, 12:02:00
    #3
    Zeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işlemler için öncelikle mvc yapınız olmalı ardından bir session class ile kullanıcınızı ilişkilendirebilirsiniz
    https://www.phpexample.net/article/b...ss-with-php-51
    basit bir kod örneği yazar mısın?
    istediğim tek şey o
    Veritabanındaki sütunları otomatik çekecek ve söylediğim şekilde değişken olacak
  • 10-01-2022, 19:23:52
    #4
    @Zeta; güncel
  • 10-01-2022, 19:50:07
    #5
    hocam bahsettiğim konu öyle 1-2 satılık kod değil ki örnek bir video atayım sana aşağıya bir video bırakıyorum. Örnek basit bir mvc projesi başlıyor izleyerek kafanızda birşey canlanabilir. @akatriel;

    https://www.youtube.com/watch?v=GOwF...nnel=PROTOTURK