Merhabalar ben bir class yapmak istiyorum ancak bir türlü çözemedim
İstediğim şey şu
$_SESSION["username"]; bu değişkeni ben güzelleştirmek istiyorum mybbde mesela şöyle
$mybb->user["username"]; bende bu tarz birşey yapmak istiyorum.
$witts->user["username"]; bu şekilde yapmak istiyorum.
Ancak users tablosuna her eklenen sütunu otomatik çektirsin.
örnek veritabanına approve diye bir sütun eklersem $witts->user["approve"]; bu değişken direk kullanıma hazır olsun.
Bu kod hakkında bana yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim.