• 19-01-2009, 01:12:09
    #10
    bunu nasıl kullanırız diyen arkadaşlar veya nasıl exe yaparız sorusuna yanıt için, Microsoft Visual Studio 2008 ile çok kolay bir şekilde derleyebilirsiniz. C ile yeni bir proje başlatıp kodları olduğu gibi kopyalayın ve derleyin, exe dosyasinin belgelerim altında projects klasöründe olduğunu göreceksiniz. bu arada kodlar için teşekkürler
  • 19-01-2009, 03:11:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    falimiza bakariz artik
  • 02-02-2009, 00:32:49
    #12
    Kurumsal PLUS
    Programlama basit ama düşünce güzel
  • 23-04-2009, 06:33:44
    #13
    tşkür karedşim işime yarayabilir
  • 23-04-2009, 11:14:22
    #14
    lise yıllarım geldi aklıma birden sınavda böle uzun kodlar sorarlardı bi kişi yapardı sonra disketle herkeze dağılırdı
  • 24-04-2009, 22:06:26
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    programı exe haline getirdim merak edenler eklentiden indirebilir.

    FAL.rar

    ayrıca kodlarda eksikler var

    #include <iostream> = #include <iostream.h>

    using namespace std; = bu kodu silin.