bunu nasıl kullanırız diyen arkadaşlar veya nasıl exe yaparız sorusuna yanıt için, Microsoft Visual Studio 2008 ile çok kolay bir şekilde derleyebilirsiniz. C ile yeni bir proje başlatıp kodları olduğu gibi kopyalayın ve derleyin, exe dosyasinin belgelerim altında projects klasöründe olduğunu göreceksiniz. bu arada kodlar için teşekkürler