• 25-01-2018, 17:48:08
    #1
  • 25-01-2018, 18:02:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Demo yazılarını orantılı koyun lütfen hiç bir şey anlaşılmıyor. 15 TL'ye sattığınız bir arayüzün çalınma ihtimali azdır ki ekran görüntülerinden bir şey çalınmaz.
  • 25-01-2018, 19:01:34
    #3
    Hocam yarım kilo DEMO alsak 7,5 TL olur mu?
  • 25-01-2018, 21:01:37
    #4
    Gigrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo yazılarını orantılı koyun lütfen hiç bir şey anlaşılmıyor. 15 TL'ye sattığınız bir arayüzün çalınma ihtimali azdır ki ekran görüntülerinden bir şey çalınmaz.
    Yorumunuz için teşekkür ederim. Güncelledim.

    Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yarım kilo DEMO alsak 7,5 TL olur mu?
    Çok şakacısınız gerçekten. Kahkaha ata ata bir hal oldum.



    ##Güncel
  • 22-02-2018, 22:08:56
    #5
    merhaba demo mevcut mu?
  • 10-03-2018, 19:47:34
    #6
    North adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba demo mevcut mu?
    @North malesef canlı demo paylaşımı sağlamıyorum.
  • 16-03-2018, 17:26:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    eğer imkan varsa pm alabilirmiyim resimden tam detaylı inceleyemedim
  • 17-03-2018, 13:48:03
    #8
    BayTorlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer imkan varsa pm alabilirmiyim resimden tam detaylı inceleyemedim
    Pm olarak cevap verilmiştir.