Demo yazılarını orantılı koyun lütfen hiç bir şey anlaşılmıyor. 15 TL'ye sattığınız bir arayüzün çalınma ihtimali azdır ki ekran görüntülerinden bir şey çalınmaz.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Güncelledim.
Hocam yarım kilo DEMO alsak 7,5 TL olur mu?
Çok şakacısınız gerçekten. Kahkaha ata ata bir hal oldum.
##Güncel