Anket Logitech mi? Microsoft mu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 16
Logitech mi? Microsoft mu?
Logitech
%50,00 (8 Oy)
Microsoft
%50,00 (8 Oy)
  • 30-03-2010, 13:17:02
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Sağlam ve hassas mouse alacağım hassas derken tık tuşu sert olmasın Engelli olduğum için ekran klavyesi kullanıyorum kısaca çok çekiyor benden fareler Kablolu optik kullanıyorum şuan wireless nasıl oluyor? gücü pil yada şarj ile mi alıyor? 3 yıl önce bluetoothlu aldım pil dayanmadı attım.
  • 30-03-2010, 13:19:19
    #2
    Platin üye
    Logitech M205 var memnunum. İçerisinde 1 adet AAA pil var. 2 aydır sorunsuz kullanıyorum.
  • 30-03-2010, 13:55:04
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logitech M205 var memnunum. İçerisinde 1 adet AAA pil var. 2 aydır sorunsuz kullanıyorum.
    Misal Varta şarj edilebilen pil alsam tam şarj 2 ay gider mi? günde ortalama 12 saat çalışıyorum.
  • 30-03-2010, 14:04:55
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Şuna bakın hele ya

    Logitech

    15 ay pil ömürlü LAZER Mouse !
    Yüksek performanslı lazer izleme altyapısı
    2.4 GHz teknoloji sayesinde 10 metre kablosuz özgürlük
    Işıklı pil göstergesi
    Sağ ve sol elle kullanabilme
    Kaymayı engelleyen yumuşak dokulu tutamaçlar
    Vista işletim sistemi desteği
    PC ve MAC desteği
  • 30-03-2010, 14:12:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk bunu http://www.sanalmarketim.com/urun/LO...uz-Laser-Mouse almıştım pilsiz şarjlı, şarjı 1 hafta gidiyodu memnundum. bozuldu ve logitech servisi herkesi pişman ettirir benide ettirdi bozuk bozuk yatıyor. bir daha logitech almam demiştim ama bi kaç gün önce http://www.sanalmarketim.com/urun/b6...USE-910-000720 bunu aldım. ilkten ele kaba geliyor ama sonra alıştım iyi şimdilik.

    kablosuza alışınca kablolu kullanamadım bi türlü. yukardaki linkteki resimde ufacık usb ucu var onu takıyosun alıcı niyetine çalısıyor benimkilerin alıcısı flash bellek ten biraz küçük laptopta kullanacaksan belki sorun yaratabilir sürekli takılı duran flash bellek boyutunda bir alıcı. ona dikkat edersin. logitech servisi iğrenç ama ürünleride en iyi olanda logitech
  • 30-03-2010, 15:05:01
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk bunu http://www.sanalmarketim.com/urun/LO...uz-Laser-Mouse almıştım pilsiz şarjlı, şarjı 1 hafta gidiyodu memnundum. bozuldu ve logitech servisi herkesi pişman ettirir benide ettirdi bozuk bozuk yatıyor. bir daha logitech almam demiştim ama bi kaç gün önce http://www.sanalmarketim.com/urun/b6...USE-910-000720 bunu aldım. ilkten ele kaba geliyor ama sonra alıştım iyi şimdilik.

    kablosuza alışınca kablolu kullanamadım bi türlü. yukardaki linkteki resimde ufacık usb ucu var onu takıyosun alıcı niyetine çalısıyor benimkilerin alıcısı flash bellek ten biraz küçük laptopta kullanacaksan belki sorun yaratabilir sürekli takılı duran flash bellek boyutunda bir alıcı. ona dikkat edersin. logitech servisi iğrenç ama ürünleride en iyi olanda logitech
    15 ay diyor hadi yarısı burjuva yalanı desek 7 ay deli gibi kullansam 3 ay gider mi? Yada şunu mu alsam? kablolu

    Bilgisayar dizüstü Asus N61Jq
  • 31-03-2010, 02:58:15
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Logitech M115 aldım.
  • 31-03-2010, 03:02:16
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Bir kere 15 ay 12 ay bunlar yanıltıcı. Günde ortalama 1 saat kullanım yaparsanız belki o sürelerin 3 te 2 sine yaklaşabilirsiniz, günde 6-7 saat kullanan biri için duracell pilin ömrü 2 aydır.

    Logitech v450 lazer kablosuz fare kullandım tek memnun olduğum kısım pil ömrüydü, yoğun kullanımıma rağmen 1.5-2 ay gidiyordu. Ama fare 2 ayda tuş hassasiyetini yitirdi (tek tıkları 2 tık gibi algılıyordu) ayrıca ağır ve hantaldı, scroll tuşuda bozulmuştu 3.ayda, ayrıca yüzey seçiyordu pek geçinemedik. Şimdi microsoftun wireless mobile 6000 faresini kullanıyorum ufak, pil ömrü iyi, yüzey seçmiyor gayet başarılı. Kablosuz fare almak isteyen arkadaşların bilgisine.
  • 31-03-2010, 03:04:31
    #9
    Microsoft'un var bayadır kullaniyorum sorunsuz