Bu webcam nasıldır acaba? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu webcam nasıldır acaba?
6
●
582
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Hangisini Alsam
Bu webcam nasıldır acaba?
20-10-2009, 19:39:29
#1
Juglans
Hepsiburada.com : A4-TECH PK635K YUZ TAKIPLI MIKROFONLU WEBCAM | Bilgisayar
şu ürünü almayı düşünüyorum ama görüntü kalitesi nasıl bilmiyorum
20-10-2009, 19:42:18
#2
Aglamaz
Selamlar,
Görüntü kalitesini mükemmel diyebilirim.
20-10-2009, 19:48:30
#3
centilmen
katılıyorum çok iyi bi webcam
20-10-2009, 20:27:28
#4
HayroLa
A4Tech
Başka Söze Gerek Yok Webcam'lardan En iyi Webcam diyebilirim
20-10-2009, 22:21:09
#5
Misafir
2 senedir bu webcamı kullanıyorum Sorunsuz diyebilirim.
21-10-2009, 14:36:32
#6
Juglans
teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için. siparişi verdim
22-10-2009, 17:00:32
#7
muratback
Bende onun uzun boylusunu kullanıyorum..
Mikrofon kalitesi ve görüntü kalitesi gerçektende çok güzel.Verilen Driver cd'sini kaybetmezsen uzun zaman kullanabileceğin bir üründür.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler