• 23-02-2026, 00:15:32
    #10
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırak yapsın tekerini bu ülkeye maganda lazım alsın bi mt-25 vursun 2 de çeksin tekere düşe kalka öğrenecek
    Can sağlığını düşünüyoruz be hocam yoksa bana kalsa tabii ki alsın. Daha iyileri de onun olsun hatta. Ama her şeyin yeri zamanı var. ☺
  • 23-02-2026, 00:16:26
    #11
    RKS k-light 250 cc
    Kuba Superlight 125 cc

    Bu ikisi cok muazzam seviyeler.
  • 23-02-2026, 00:22:52
    #12
    rs200 sana gider hocam.
    ( 6500 km ns200 sürdüm, racing içimde kalmıştı. yarın 450sr geçiyorum inş)
  • 23-02-2026, 00:32:02
    #13
    Kurumsal Üye
    Ruby Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yanlış düşünüyorsun. En ufak bir engelde contra yapabilecek misin mesela? Küçük motoru yönlendirmek daha basittir. Altında 250’lik makine bile olsa bütün emniyetin gidon oluyor. Tipine bakarak motor almaya çalışma. Seni bir yerden bir yere götürsün yeter. Daha sonra motoru kavradıktan sonra yükseltirsin.
    Çok haklısın hocam

    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle 200 bin TL çok ara bir rakam, ya düzgün bir makina için üstüne çıkman lazım, yada bütçeni düşürüp üstüne paran kalır.

    100-120 bandına NS200/RS200 öneririm 23-24 model 10 bini geçmemiş makinalar hatasız, kesinlikle 0 ALMANI ÖNERMEM !!!! 2. elde ölü paraya satıyorsun.
    Harici olarak 250'lere çıkarsan MT-25 R25 öneririm bunlar piyasası yürüyen motorlar, EDER RAKAMA ALDIĞIN ZAMAN 1-2 hafta içinde sahibindene koyup en minimal zararla hatta KARLA satabileceğin motorlar.
    250NK/250SR fazla önermemekle birlikte (Bajaj ile CF Moto sorarsan Bajaj derim) bunu da değerlendirebilirsin.


    SON OLARAK DİP NOT NE ALACAKSAN AL KESİNLİKLE 2. ELDEN SIFIR AYARINDA AL MOTORLARDA 10 BİN KM ÜSTÜNE BULAŞMA 40-50 BİN KM ÖMRÜ OLUYOR NORMALDE.
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırak yapsın tekerini bu ülkeye maganda lazım alsın bi mt-25 vursun 2 de çeksin tekere düşe kalka öğrenecek
    Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim hocam mutlaka ciddiye alacağım 2. El almak bence en mantılısı

    Ruby Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Can sağlığını düşünüyoruz be hocam yoksa bana kalsa tabii ki alsın. Daha iyileri de onun olsun hatta. Ama her şeyin yeri zamanı var. ☺
    Allah razı olsun hocam haklısınız

    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RKS k-light 250 cc
    Kuba Superlight 125 cc
    Bu ikisi cok muazzam seviyeler.
    İnceleceğim hocam
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rs200 sana gider hocam.
    ( 6500 km ns200 sürdüm, racing içimde kalmıştı. yarın 450sr geçiyorum inş)
    Rs200 hoşuma gidiyor hocam olabilir bencede