• 07-12-2025, 22:01:50
    #1
    Bu markayı sürekli görüyorum. Eski TOSHIBA marka olduğunu da biliyorum. Ancak alınırlığı konusunda hiçbir fikrim yok arkadaşlar. Kullanan veya fikri olan var mı?
  • 07-12-2025, 22:04:47
    #2
    Alınır sağlam markadır.
  • 07-12-2025, 22:05:25
    #3
    Kaliteli markadır, gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz.
  • 07-12-2025, 22:37:50
    #4
    2 senedir kullanıyorum. Hiç bir sorun yok