Merhabalar,
Tüy dökücü krem kullanan var mı? Etkisini ya da zararını gördünüz mü?
önerileriniz varsa sevinirim
Tüy dökücü öneri?
4
●148
- 19-07-2025, 13:07:51Hocam selamlar, önceden sürekli veet kullanıyordum fakat tahriş ediyordu, batık tarzı şeyler çıkarabiliyordu. Şuan revaçta olan epify adlı bir markadan aldım, kızarma, yanma, tahriş gibi şeylere neden olmadı şu anlık. Fakat cildiniz çok hassassa zarar verebilir.
- 19-07-2025, 13:21:21Hamam otu yaz Trendyola grii paket hocam bide sarı var onu alma kötü o
- 19-07-2025, 14:37:36Doğal ürünlerde öneriniz var mı hocam hangileri işe yarar?dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle