• 19-07-2025, 13:04:54
    #1
    Merhabalar,
    Tüy dökücü krem kullanan var mı? Etkisini ya da zararını gördünüz mü?
    önerileriniz varsa sevinirim
  • 19-07-2025, 13:07:51
    #2
    Hocam selamlar, önceden sürekli veet kullanıyordum fakat tahriş ediyordu, batık tarzı şeyler çıkarabiliyordu. Şuan revaçta olan epify adlı bir markadan aldım, kızarma, yanma, tahriş gibi şeylere neden olmadı şu anlık. Fakat cildiniz çok hassassa zarar verebilir.
  • 19-07-2025, 13:10:21
    #3
    ürünlerin ilk kullanımında amacına uygun olabiliyor ama sonraki zaman içinde daha fazla çıkartıyor hepsinin içindeki etken madde sayesinde
    bu şekilde bu ürünleri sürekli almanız sağlanıyor
    doğal ürünleri uygulayın bence
  • 19-07-2025, 13:21:21
    #4
    Hamam otu yaz Trendyola grii paket hocam bide sarı var onu alma kötü o
  • 19-07-2025, 14:37:36
    #5
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürünlerin ilk kullanımında amacına uygun olabiliyor ama sonraki zaman içinde daha fazla çıkartıyor hepsinin içindeki etken madde sayesinde
    bu şekilde bu ürünleri sürekli almanız sağlanıyor
    doğal ürünleri uygulayın bence
    Doğal ürünlerde öneriniz var mı hocam hangileri işe yarar?