Herkese merhaba. Malumunuz yaz geldi. Eve klima almayı planlıyorum. Maksimum 35k için klima önerisi yapabilir misiniz? Kullanan arkadaşlardan da yorum yapan olursa mükemmel olur.
En çok satanlarda şu var, yeterli midir?
https://app.hb.biz/JnPJF7ZHy9wp
Klima Önerisi Lazım
10
●188
- 01-06-2025, 19:33:00Airfel LTXM35N 12000 BTU R32 Inverter Duvar Tipi Klima
https://app.hb.biz/6zrnUiD20mY8
Bunu kullanıyorum 2 yıldır memnunum hocam. - 01-06-2025, 23:49:00hocam 12 btu yazıyorlar ama ölçümlerde 8-9 çıkıyor.
Midea 12 btu ise ölçümlerde 14 çıkıyor.
hiç düşünmeden alın: https://www.hepsiburada.com/midea-mi...-HBC00003RIFNG