Merhaba R10 Ailesi,
Sistem özelliklerime göre güzel ve iyi performans sağlayacak ekran kartı önerilerinizi alabilir miyim
Özellikler;
- İ7 8700 3.20 GHz İşlemci
- 16 GB Ram
- Radeon RX 570 Ekran Kartı
- 500 Gb SSD Disk
- GamePower 27 İnç 240 Hz 1Ms Monitör
- MSI MAG B365M MORTAR Anakart
Ekran Kartı Önerisi
7
●174
- 09-04-2024, 21:20:09Ekran kartını yükseltmen için işlemcini değiştirmen gerek
- 09-04-2024, 21:22:37Merhabalar, msi 3060 ti Gaming X konuya bakabilirsiniz. https://www.r10.net/acik-artirma-ila...post1087190796
- 09-04-2024, 22:02:50Selamlar,okanozpay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sıfır 3060 var darboğaz olacağını düşünmüyorum. 9k dan veririm.
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...9666038/detay/

