Arkadaşlar Merhaba,
Ofise all in one alacağız ama konuya çok vakıf olmadığım için kullanan arkadaşlardan tavsiye rica ediyorum. Sadece ofis programları ve internet kullanılacak.
https://shbd.io/s/YrakWd8E
https://shbd.io/s/ZCjFbt2k
https://shbd.io/s/Qqwfe9zQ
https://shbd.io/s/ZLbdT8K2
Desteğiniz için teşekkür ederim.
All in One Tavsiyesi
1
●82
- 06-03-2024, 17:55:51https://shbd.io/s/YrakWd8E - Çok eski
Diğerlerininde işlemcileri vs baya eski makinalar 3. nesil işlemcide nedir. Apple hariç diğerlerini tercih edebilirsiniz aynı segment makinalar ofis açar, internette gezersiniz sorun olmaz.. Sadece 2011 imacler sorunlu makinalardır tercih etmeyin.