Dostum aslında kendi toplarsan fiyatı çok dah aekonomik oluyor şahsen ben öyle yapıyorum. İstediğim parçayı istediğim gibi seçme güzelliği de ayrı bir olay.
Bence marka bilgisayar alıp ufacık birşey için 1 ay servis beklemeye gerek yok. Ayrıca başıma gelen birşeyi de anlatayım.
Beko aracılığı ile Keysmart marka pc aldık masaüstü sonra elektrikler yüzünden işlemcisi yandı. Servisi aradık 15-20 gün kadar onlarda kaldı. Kasa geldiğinde ön panjur kapağı yok (power tuşunun olduğu kısımda) üstelik birde ökzüler kasayı düşürmüşler kasanın üzerine 15 santime yakın çizik ve oyuk benzer bişey vardı. Bir daha dedim marka pc alanında ta..